Az Iváncsa Motor'z Team 2007 Augusztusában alakult meg hobbi formában! Nem volt különösebb elképzelésünk a Team-el kapcsolatban, csak egy csapatba szerettünk volna tartozni a motoros barátokkal. Rendeltünk matricákat, ami 3 alapító tagnak a motorjára került fel.
A csapat jóban-rosszban együtt van segítjük egymást motorosokhoz illően:) Ha, esetleg kedvet kaptál és szeretnél csatlakozni akkor ez nem jelenthet gondot!
A néhány tagról röviden saját beszámolójuk alapján!
Király Ádám:
Üdv! A történet úgy kezdődött, hogy megkaptam életem első motorját egy: Simson S51 Endurót, előtte csak haverok motorjával próbálkoztam elsajátítani a motoros tudományt:)
Elég jól ment a dolog és a Simson kezdett kicsi lenni… Elhatároztam, hogy befektetek egy kicsit nagyobb, sportosabb és erősebb motorba.
A választásom egy Cagiva Mito 125-re esett. 2007 tavaszán megkaptam az újdonsült paripát! Azóta is vele járom az utakat! A jogosítványomat 2007 novemberében tettem le hibapont nélkül A1-es kategóriára.
Szajkó Krisztián:
Én 8 évesen kezdtem motorozni,először egy 50-es Malaguttival de akkor még nagy volt nekem és nem bírtam vele menni. Ezért hamar elcseréltem egy kisseb automata Malaguttira. De mivel engem a váltós motorok jobban érdekeltek megcsináltuk a régi Simsonunkat és azzal motorozgattam egy ideig. Olyan 11 éves koromra kinőttem a Simsont és kaptam egy Yamaha YZ 80-asat de az nagyon vadvolt, ezért lecseréltem egy Yamaha TTR 125-ösre. Közben volt egy Pitbike-om is. De 2 éve becseréltük egy GASGAS Pampera 280-asra. Ennél jobb motor számomra nincs ezért úgy gondolom még egy jó darabig meg lesz ez a motorom. Én az utakat annyira nem szeretem inkább a terepen vagyok otthon.
Szokoli Ádám:
Helló! A story a következő: Mint ahogy normális egy 12 éves gyereknél, hogy ahogy megnézte a Halálos Iramban című filmet rögtön tuning lázban égett. Ekkor 1 barátom, akit ez nem hatott meg ,elkezdett a motorozásról beszélni nekem, amivel addig lényegében nem is törődtem. Egyre jobban kezdett érdekelni ez a világ, de ekkor még nem hittem hogy lesz is valami belőle. Ám amikor egyik barátom felajánlotta, hogy visz egy kört az ER-6n-jével, kapva kaptam a lehetőségen mert addig Simson kívül más kétkerekűvel nem vittek. Amikor leszálltam a Kawasaki hátsó üléséről, olyan élményben volt részem, hogy remegő lábakkal alig bírtam kinyögni, hogy „húú ez jó volt”:) A friss tapasztalatoktól felbátorodva megkértem egyik barátomat, az alapokat tanítsa meg nekem mert le fogom rakni kismotorra a jogsit. A Simsonjával róttuk a köröket az udvarukban és így még kevés gyakorlattal, de fejben le voltak rakva az alapok. Utána a kismotor jogsin mindenből elsőre mentem át, és jutalmul apumtól megkaptam első motoromat egy Aprilia RS 50-t.Nagyon szerettem, de egy idő után már kicsi volt és megbeszéltük apuval, hogy le kéne raknom az A1-et. Abból is elsőre vettem az összes akadályt és Nagymamám nagy besegítésével meg tudtam venni életem első rendszámos motorját, egy Honda NSR 125R-t. Azóta is vele járjuk az utakat:) |